لبات چ مزه ایه؟؟؟؟؟........

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

لب ﺷﻤﺎ ﭼﻪ ﻣﺰﻩ ایـه؟

♥♡♥♡☆★☆★????↓↓↓→↓↓↯↯↯↯↯▽▼▽

ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ◁ پاستیلی

ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ◀ اناری

ﺧﺮﺩﺍﺩ◁کاکايويى

ﺗﯿﺮ◀ ﻣﺰﻩ ﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ

ﻣﺮﺩﺍﺩ※شیرین (^o^)

ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ◁ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ

مهر◀ ﻭﺍﻧﯿﻠﯽ

ﺁﺑﺎﻥ◁ نارگیلی

ﺁﺫﺭ◀ هلویی

ﺩﯼ◁ ملس

ﺑﻬﻤﻦ ◀ خاص

ﺍﺳﻔﻨﺪ ◁ﻃﻌﻤﯽ ﺧﻨﮏ ﻭ ﺧﻮشبو

همه جواب بدین لطفا.

خودم با اجازتون اناریم بیایین بیایین انارا امادس خخخخخ



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت15:20---16 مهر 1393
بــرا من خـاصه
اصــن حرف نـداره
پاسخ:خخخخخخ جات خالی مال من اناریه انقد خوبه ک نگو خخخخ


delaram
ساعت10:38---3 مهر 1393
من که اسفندی امممممممم فدای خودمممممممممممم بشمممممممممم همچیمممم توپه توپه
پاسخ:اوفف لبایی با طعمی خنک و خشبو خخخخخ لابای خودم ک اناری برو بسوزززززز


بچه بد
ساعت17:05---19 شهريور 1393

پاسخ:خو چرا میخندی عشقم دستور داده لبامو واسه خودش نگه دارم خخخخخخ


بچه بد
ساعت19:13---18 شهريور 1393
اصن بیخی من خودم لب اناری تست کردم
پاسخ:برو باوا تو همه جور لب از همه جور مزه ای تست کردی خخخخخ لبای من واسه عشقمه نگهش داشتم تا نو بمونه


بچه بد
ساعت14:18---17 شهريور 1393
ن دیگه نــشد من نمیخوام لب اناری تست کنم
تو میخوای لب خوشمــزه تست کنی
پاسخ:برو باوا خخخخخ تو میخوایی تست کنی باس خودتم بری از عشقم اجازشو بگیری


سایدا
ساعت22:09---14 شهريور 1393
منم اردیبهشتم ولی نیدونستم انار خخخخ
پاسخ:اووو اجی منم لب اناریم خخخخخخخخ خوشپختم عزیزکم......


بچه بد
ساعت10:49---10 شهريور 1393
ن خـــودت اجـازه بـگـیـر
پاسخ:ن عزیزم تو میخوایی لب اناری تست کنی پس باید خودت بری اجازشو بگیری..... نترس عشقم مهربونو دستو دل بازه بهت اجازه میده خخخخخخخخ


بچه بد
ساعت22:21---9 شهريور 1393
خب چیشد عشقت اجازه داد تستش کنی یا ن؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خب تو برو ازش اجازه بگیر عزیزم اگه توبگی شاید اجازه بده اره بدو از نفسم اجازه بگیر بیا خخخخ


بچه بد
ساعت11:20---8 شهريور 1393

پاسخ:خخخخخخ عی خدا شکرت


بچه بد
ساعت23:15---6 شهريور 1393
میخندی؟؟ باید کمربند ببندی
پاسخ: میخندی باید هندل ببندی


بچه بد
ساعت11:05---5 شهريور 1393

پاسخ:خخخخخخخ


بچه بد
ساعت22:02---4 شهريور 1393

پاسخ:خخخخخخ


بچه بد
ساعت20:26---4 شهريور 1393
مسخره
پاسخ: اسم باباتینا اصغره


بچه بد
ساعت19:47---4 شهريور 1393
خــر سواره مورچه میشه مورچــه هم فاتحش خونده میشه
اگه میخـــوای،تستش کن مشکلی نی
پاسخ:امیتیس تیکه هات از پهلو تو حلقومم خخخخخ اگه شد اگه اجازشو (باس از عشقم اجازه کسب کنم خخ) دادن چشم حتما با کمال میل خخخخخ


سمیرا
ساعت12:23---4 شهريور 1393
ایییییییییییییییییییییییییییی ول دمتتتتتتتتتتتتتتتتت چیز
پاسخ:عی باوا حالا نگفتی لبات چ مزه ایه سمیرا خخخخ


بچه بد
ساعت15:19---3 شهريور 1393
بقیه تست کردن گفتن هس
پاسخ: عه خب منم تست کنم چی میشه ؟؟؟؟خخخخخخخخخخ


بچه بد
ساعت9:51---3 شهريور 1393
لـــب مــن خــوشـمـزش دلــت بــسوزه
پاسخ: عه جدا خوشمزس بایدتست کرد تا فهمید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ دو شنبه 3 شهريور 1393 ساعـت 1:16 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |